måndag 6 april 2009

Ugglebadet

Idag har vi varit på Ugglebadet i Perstorp hela familjen. Anna och hennes två barn var också med. Det var 34 grader varmt i vattnet. Superskönt! Där var inte mycket folk. Barnen älskade att åka vattenrutschbana och jag med. Det är så skönt att kunna vara i vattnet länge utan att frysa. Här i Örkelljunga måste man simma hela tiden för att inte frysa. Inte alls kul!
Den 25 april ska jag gå MH med min Kuvasz Himla på Örkelljunga brukshundklubb. Det ska verkligen bli spännande att se hur hon reagerar på olika saker. Jag har aldrig gått ett MH men jag har gått flera gånger på dåtidens karaktärsprov. Här testas det ju lite mer så det ska bli kul. Himla tycker mycket om människor men vaktar rättså mycket här hemma. Undrar vad hon tycker när där kommer spöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar