måndag 27 april 2009

Ekeröds Plus har gått MH

Idag har jag varit och röntgat min kuvasz Himla. Man röntgar både höftleder och armbågar på kuvaszen. Veterinären tyckte det såg bra ut men jag har lärt mig att inte lyssna så mycket på det utan man får vänta och se hur det blir.
Jag har fått ett meddelande i min gästbok att Ekeröds Plus (bror till Polly) har varit på MH och klarat det jättebra. Mycket roligt! Det är den första gårdshunden från min uppfödning som har gått MH. Jag hoppas att det blir fler(jag vet Nora också ska gå i maj). Det ska bli spännande att få läsa protokollet helst nu när jag precis själv har gått och vet vad det handlar om. Man får ju veta mycket om hur hunden reagerar på olika saker.

1 kommentar:

  1. Hur har du det i solen.har själv varit ute och jobbat i trädgården sen tidig morgon.Så är det när Viggo vaknar kl 7.00............har varit uppe i Göteborg och kollat på STOR hund.så nu är det bestämt ,blir det en tik till oss så blir det en snygging.Hur har det gått med Jonna? kram Anna.D

    SvaraRadera