fredag 10 april 2009

Långfredag

Då är långfredagen snart slut inte för jag tycker den har varit speciellt lång men det har varit än mycket härlig dag. Vi har varit ute större delen av dagen med lång runda med hundarna och utställningsträning med Polly och Pärlan. De börjar bli riktigt duktiga i alla fall här när det inte finns så mycket som stör. Franförallt Polly älskar att träna. Jag skulle tränat Himla också med hon var så trött och varm efter rundan att jag inte brydde mig om det.
Jag ska anmäla Himla till kuvasz-specialen i Gränna den 23 maj. Förra året var där 65st kuvasz på specialen. Hoppas det blir lika många i år. Det ska bli hemskt kul att se så många (även om Himla självklart är finast)de är ju inte så vanliga.
HA EN FORTSATT TREVLIG PÅSK.

1 kommentar:

  1. glad påsk på er:-Här ska vi också träna lite med Kitty./Anna.D

    SvaraRadera