torsdag 1 april 2010

Tomt i huset



Ja då blev det "tomt" i huset igen. Ronja har precis åkt till sin familj i Vilshult. Hon är en väldigt gosig och härlig hund och jag saknar henne redan. Man blir lite extra fäst vid dem när man har dem alldeles själv i några dagar. Men jag kommer att fortsätta att träffa Ronja en del för jag har sålt henne med bibehållen avelsrätt så om hon blir bra så har jag rätt att ta en kull på henne.
Fast tomt är här ju inte precis (med 6 hundar och 3 barn i huset) och snart är det dags för nya valpar. Jag började ta tempen på Olivia i morse och den låg på 37.0 ska se vad den ligger på ikväll.

2 kommentarer:

  1. spännande med en ny kull:))

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är tomt, och vad fort tiden går!! Tur att du snart får nya småtassar i huset. =)

    SvaraRadera