lördag 10 april 2010

Olivia har fått valpar






I natt har Olivia fått valpar. Det blev 3 st precis som jag trodde. Det blev 2 hanar och 1 tik. Allt gick mycket bra och Olivia är en jätteduktig mamma. Det märktes inte att det var hennes första kull. Hanarna blir nog trefärgade och tikvalpen viltfärgad med lite rött i. De har rättså mycket färg och är väldigt fint tecknade i huvudet.
Här är bilder på de små underverken. De två översta bilderna är på hanarna den tredje bilden är på tiken. Det är många som står i kö på valparna och jag kommer att höra av mig till er så att ni får veta om där är någon valp till er eller inte men det kommer nog att ta några dagar. Jag vill först se att allt verkar vara bra med valparna och sen tar det lite tid innan jag får tag på alla.

5 kommentarer:

  1. Stort grattis till de nya små liven! De ser jättefina ut allihop! =) Kram/Yohanna & Ewa

    SvaraRadera
  2. Grattis! Härligt att det gick bra. Vi väntar och hoppas.
    Hälsningar Familjen Salin i Lindome genom Gerd

    SvaraRadera
  3. Vad fina dom är! Grattis!Nu hoppas vi på en liten hanne.

    SvaraRadera