söndag 30 augusti 2009

Blandat





Idag har jag, Wilma och Julia varit på Örkelljunga brukshundsklubbs inofficiella utställning och det var en väldigt trevligt tillställning. Wilma ställde ut Polly och jag ställde Pärlan. Polly blev BIM. Pärlan blev 3:a av tikarna hon är ju fortfarande lite tunn men hon är ju inte så gammal så jag hoppas att hon växer till sig.
Några av mina duktiga aktiva valpköpare har varit i Skurup idag och tävlat agility. Ekeröds Olga och Ulrika blev 5:a i agility 1. Ekeröds Laban och Beatrice blev 3:a i hopp 2. GRATTIS båda två.
Igår var Ekeröds Paco (Pollys bror) på besök. Det var ett tag sedan jag såg honom och han har verkligen växt till sig och blivit jättefin. Det är så kul när "valparna" kommer och hälsar på. Mina hundar tyckte det var mycket roligt med killbesök och det blev fullt race i trädgården. Qila tyckte det var spännande med en ny lekkamrat. Här ovan är några bilder från besöket. Paco är så söt väldigt vackert huvud.

2 kommentarer:

  1. Dina valpköpare är så aktiva i agility så nu får du instifta ett agility pris,till den som tävlar mest:))Det är ju vanligt på bruksraser att man vinner priser.ska maila länk till min collie uppfödare som har lite sånt på sin hemsida.Dina valp köpare är verkligen duktiga!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Pollys BIM och till ännu fler agilityframgångar! =)

    SvaraRadera