fredag 17 juli 2009

Valparna 6 veckor





Idag är valparna 6 veckor. I onsdags var Anna från Kråkeberga Gårds kennel här och tittade på valparna och pratade massor om hund och annat, vi åt och drack gott också och det var mycket trevligt. Hon är duktig på att ta kort så vi tog kort på valparna och de andra hundarna. Igår fyllde Wilma min äldsta dotter 11 år. Det är inte klokt vad tiden går fort! Så vi hade kalas det var jättekul. Barnen badade i poolen och vi vuxna tittade på och pratade. Jag har nu bestämt vilken valp som jag ska ha och hon ska heta Qila och det är den valpen som har lite sned bläs. Den andre ska heta Quilla och hon är fortfarande till salu. På den översta bilden är det Qila sedan är det Quilla sen Quendi och på den understa bilden är det Quintus.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ha bestämt sig nu då. Helt rätt val också, den där sneda bläsen är helt underbar!! Lycka till med henne! Hoppas ni får en bra köpare till Quilla också, det dyker säkert upp någon snart. =)

    Kram/Yohanna med flock

    SvaraRadera
  2. de var söta båda två.svårt att välja förstår jag men jag hade också tagit den med sned bläs.Hoppas att vi ses snart igen.kram Anna

    SvaraRadera