lördag 20 juni 2009

Valparna 2 veckor





Igår var valparna 2 veckor och alla har öppnat ögonen och de har börjat krypa rundor lite. Detta är Q-kullen och alla valparna ska heta något på Q.
Det var ju midsommarafton igår och trots att vädret inte var det bästa hade vi en jätterolig kväll. Vi var hemma och hade besök av Jockes bror och kusin och deras familjer. Vi åt traditionsenlig mat och hann även med en fotbollsmatch mellan barn och föräldrar mellan regnskurarna. Idag har jag tagit nya kort på valparna. Den översta bilden är på hanen sen kommer tik 1, tik 2 och tik 3.

3 kommentarer:

  1. Tack för de fina orden! =)

    Men herregud så söta de små liven är!!! Man blir ju alldeles hagalen! Kan ni skicka tik 1 på posten till mig? ;-) Nej, jag får tålmodigt vänta - inget annat duger än en valp efter mitt favorit-Hallon (Ekeröds Nora). =)

    Hoppas ni får en härlig söndag! Kram/Y-flocken

    SvaraRadera
  2. Hej Petra!
    Tack för inägget i vår GB! Herregud vad tiden går fort - det är ju inte länge sedan Jonnas valpar föddes, och nu kan de redan se och röra på sig :-) - de ser helt underbara ut!
    Yohanna (och delvis jag) har byggt agilityhinder så att vi kan träna hemma med Hallon som ska få debutera på Tollarp hade vi tänkt. Ska bli kul att trfäffas för du kommer väl dit!?
    Kram/Ewa

    SvaraRadera
  3. Så fina de är!!kommer snart och hälsar på/Anna

    SvaraRadera