torsdag 4 juni 2009

Jonna 62 dygn och Rallylydnad

Det har inte kommit några valpar ännu. Hon åt nästan inget nu ikväll och hon hade 37.0 kl. 21.15. Nu är klockan 22.00 och hon har börjat att skaka lite och flämtar emellanåt så jag tror att tempen är på väg ner. Så förmodligen blir det inte mycket sova inatt. Men det skulle vara bra om det kom igång nu vi ska nämligen på Bröllop på lördag kl.16.00. Det är Danne (Jockes bror) och Ellinore som gifter sig och det vill man ju inte missa. Så det skulle ju inte förvåna mig om det blir då. Men nu tror jag att det blir innan.
GRATTIS Ekeröds Hugo och Ulrika till rallylynadsdebuten. Det gick ju jättebra 84 av 100 poäng och det är ett godkänt resultat. Jag vet inte så mycket om rallylydnad men jag har provat lite på Brukshundsklubben och det verkar kul.
Jag återkommer med mer info om hur det går för Jonna.

3 kommentarer:

  1. Hej Petra
    Hoppas det blir en bra valpning i natt!!
    Och att mor och barn snusar gott i korgen när ni är på bröllop!
    Lycka till, kikar snart in för att kolla hur det går!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med valpningen!
    MVH/Yohanna

    SvaraRadera
  3. Så spännande:))hoppas allt går bra kram Anna

    SvaraRadera