lördag 2 maj 2009

Grattis Olga och Laban


Idag har Ekeröds Olga (Jonnas dotter)med matte Ulrika och Ekeröds Laban (Belles son) med matte Beatrice varit i Halmstad och tävlat agility och det gick jättebra. Olga blev 2:a och 3:a i hoppklass 1 och fick då 2 pinnar. Laban blev 3:a i hoppklass 1 och fick även han en pinne. Olga blev även 6:a i agilityklass 1. Ett jättestort GRATTIS till er. Jag är så stolt över er.
Idag har vi varit hos mina föräldrar och lavat ved som vi ska ha till vintern och sen har vi varit på 6-årskalas.
Men vi har även hunnit vara ute i det fortsatt fina vädret. Här kommer ett kort på Jonna när hon njuter av vädret. Jag tror att Jonna är dräktig men jag kan inte säga riktigt säkert ännu. Skönt att det är en dags ledigt till innan jobbet börjar igen.

1 kommentar:

  1. Hoppas och håller tummarna att hon är dräktig och att det blir någon fin tik som du kan behålla.Min Rhodesian valp kommer att födas v21.så det kommer att bli super spännande.

    SvaraRadera