torsdag 14 maj 2009

Ekeröds Musse


Jag har idag fått en hälsning från Ekeröds Musse "Eddie" (son till Jonna) och fina bilder. Ni ser en här ovanför. Han är ju för söt. Allt är bara bra med Eddie och i höstas blev han pappa till 6 fina valpar. Det är alltid kul att få bilder och få höra hur det är med "mina" små valpisar (de är ju mina små valpar fast de har blivit vuxna).
I måndags var jag på uppfödarcirkel igen och vi avslutade boken valpars beteende. Mycket intressant. Vi var hemma hos en av deltagarna som föder upp Pomeranian. Gud vad de var söta, väldigt små och massor med päls. Kul att få träffa dem.
PÅ lördag är det utställning med Polly och Pärlan och på söndag är det dags för Himla. Jag badade Himla igår så nu har hon knappt någon päls kvar hon fäller massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar