måndag 26 december 2011

Julhälsning från Ekeröds Quintus

Hej Petra och alla ni andra i Ekeröd!!!

Vet ni vad!?

I år firar vi jul IGEN!

Det är nog tredje julen vi håller i den här familjen, och jag är säker på att det är mig de firar.

Familjen ger mig nämligen ”julklappar” för att visa sin uppskattning.

I år bestod klapparna av tre stycken bollar, ett paket ben samt godis i massor,(som vanligt de bästa paketen till mig)!

Dessutom får jag köttbullar, prinskorv, skinka osv. att äta.

Familjen har även dragit in en gran i år igen, bara för att de vet att jag uppskattar det.

Jag hoppas verkligen att ni har någon liknande tradition hos er, den är mycket trevlig och jag kan verkligen rekommendera den!


Som sagt, tredje julen, och jag har nu blivit en stor vacker grabb, (med attityd och en tämligen bristfällig självinsikt när det gäller stora hanhundar(, ju större de är desto större är lusten att sätta dem på plats.))

Tyvärr, och till min stora förtret ignorerar dock de flesta mig.


Jag skickar med några bilder från året som gått.


Tusen tack för det fina Julkortet!


God jul och gott nytt år!!!

Önskar

Quintus med familj!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar