tisdag 26 oktober 2010

Kursavslutning



Nu ikväll har jag och Wilma varit på kursavslutning på agilitytävlingskursen i Hässleholm. Jag och Olivia vann tävlingen i hoppklass som vi hade. Hon gick mycket bra. Det har verkligen varit en givande kurs med duktiga instruktörer och ett genomtänkt upplägg. Det har handlat mycket om handling och det behövde jag. Man är ju lite ringrostig efter att inte ha tävlat på flera år förrän nu i höst. Jag lärde mig mycket och Olivia har varit superduktig och vi funkar verkligen bra ihop nu. Wilma och Jonna har också utvecklats mycket. Nu har vi en del saker som måste tränas över vintern. Sedan blir det lite paus för Jonna för det är tänkt att hon ska paras när hon löper i mars(förmodligen). Det blir hennes sista kull. Hane har jag inte bestämt ännu. Jonna på översta bilden sedan är det Olivia.

1 kommentar: