fredag 15 januari 2010

Vardag igen

Jaha då har man bara jobbat en vecka och det kändes redan andra dagen som man jobbat flera veckor. Men jag har haft en bra vecka på jobbet och fullt upp hemma som vanligt. I onsdags hade vi uppfödarcirkel och avslutade hundmatsboken och då är jag klar med alla böckerna i SKK's uppfödarutbildning. Kul! Vi kommer att fortsätta träffas för vi har verkligen trevligt och det är väldigt lärorikt att diskutera med andra uppfödare. I torsdags kväll var jag och min äldsta dotter Wilma på bio i Helsingborg och såg en jättebra film.
Jonna mår bra och magen växer ordentligt. Jag ska försöka ta några kort på henne i helgen. På söndag är det bara 2 veckor kvar. Spännande!!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande, vi håller tummarna för Jonna!

    Visst är det bitterljuvt att vara klar med uppfödarutbildningen? Vi ville allihop gå om den bara för att vi haft så trevligt! =)

    SvaraRadera
  2. vi träffas fortfarande vi i vår uppfödar cirkel.Och nu i mars åker vi till crufts några av oss:))

    SvaraRadera